Monday 17 December 2012

My boy :*




Assalammualaikum my bloved reader :') Tak banyak nak di shared kan hari nie , just a little pieces of my heart :') today aku nak story pasal my boyfie yang comel tuhh . Bila sebut pasal boyfie jer mesti ada bunyi bunyi cengkerik yang mengata kan ' untung lah ada boyfie '  ' untung lah sweet ' tapi , boyfie aku lain k lain . My boyfie is not like your boyfie okay :D trust me  . From outside , he look so kinda , he's cute , handsome and I should he have ideal man character ! But , how about inside ?   ouh no , benda nie memang susah nak nampak kan . Aku pun tak tahu sangat . but i think benda nie dia akan tunjuk dekat girlfie dia sahaja *hmm i'm not the only girlfie he used to have* Today , i will reveal my boyfie true character ;) Btw , aku bukan nak memalu kan dia or ape ape , just nak tunjuk siapa dia yang sebanar even kami baru couple . 


" Biy seorang yang pelik , bajet tuff -.-' dungu seketika , gatal , suka memain , tak pandai memujuk sangat , take care lah jugak =.=  Haha macam toh lah biy


What the ahhh ahh ? Hahaha my boyfie di kenali sebagai budak yang nakal dan degil . For short , he is bad boy -.-'  see , dia dah mengaku segala nya :D Haha Naem , Yang gatal tuh kurang kan kay ? Ingat siket yang awak tuh dah ada bini dan anak sepuluh orang c(: haha Awak nak menggatal boleh , tapi  menggatal dengan saya jer lah . I'm your wife okay *acah acah wife pulak . haha All aboat him , i will accept but , tolong setia k setia :) i trust you sayang , jangan sampai kepercayaan saya dekat awak hilang okay ;) 


Naem ? he is cute . For me , this is truely secret :) let me explain , he never show his feeling to me . Bila aku merajuk bagai dengan dia , dia tak pernah berhenti say sorry dekat aku . Ya , that is my true boy ;) Always ask forgiveness even though I already forgave him . Iloveyou naem :) Hope hubungan kita kekal sampai bila bila kalau kita berterusan macam nie sayang . Pegang segala gala janji awak dekat saya , Saya harap itu bukan kata kata manis dari mulut awak . Saya sayang awak comel . I'm promise , i never let you go sayang . Trust me okay . 


Lol , what a long post i got ? haha i know , you must not willing to read it right ? haha ada aku kesah ? Ape ape pun , thanks to my reader yang sanggup baca story aku nie . Sayang korang . Mehh kiss siket :) perempuan jer kay ? laki tak boleh nanti naem marahhh c(: muah pipi kiri muahh pipi kanan :*  Let me end this post today .  paipai and Assalamualaikum .



- LOVE IS BEAUTIFUL , LOVE IS ART , LOVE IS LIKE A SONG , AND YOUR LOVE IS JUST A SWEET DRAEM ;) -
ILOVEYOU MY SUPERMAN :* 



No comments:

Post a Comment