Monday 12 November 2012

tak tahu tajuk -..-



Assalamualaikum dan selamat malam blogger yang dikasihi dan disayangi *mata keatas tangan kebahu sambil buat muka mintak kaki haha hehe huhu :D Ehem ehem , Ohmmeeyyy tak background blog kiterrr ? bunga-II gituhhh , hang ado ? Hmm #hoy ainun happy semacam jer ? ce citer-II# wakllu , den sentiasa happy brokk *happy lah sangat :') Eh mana boleh nak tunjuk kesedihan kita dekat orang . Nanti ade yang risauuuuuu :)

Hmm esok hari ape ? hari selasa kan ? berapa hari bulan ? 13/11/2012 kan ? hm *aku tanya aku jawab . okayy pandai -..-  Dear Ex , Happy birthday sayang :* Semoga panjang umur dan dimurahan rezeki :) Awak , saya tak pernah lupa birthday awak . Bagi saya , saya harus ingat kut tarikh tuh sebab selang sehari birthday awak lepas tuh birthday saya ;) Hmm nak hadiah ? nanti eh . sebab hadiah tuh special siket :) saya harap dengan hadiah tuh awak akan ingat balik semua segala kenangan saya dengan awak :') sweet conversation kan kan kan ?

Ehem , Act aku sedihh giloo lahh , birthday aku nanti tak dapat nak sambut dengan si dia , my beloved friend FIWANA and yang lainn  :'( huaaaa *nak nanges Alaa takk aci , diaorang semua pergi melancong . tinggalkan aku keseorangann :'( haha tak pe , aku masih ade family aku --' *jangan tanya nape aku buat muka taik gituhh . haha tak de lahh

Wehh korang , ade sape sape yang sudi wishh birthday aku nanti ? 15/11/2012 ? haaa ? tak de *sad life . sampai hati korangg kan ? merajuk 3 minit . hmm aku harap kan birthday aku nanti ade lah someone tuh dapat buat aku tersenyum , tergelak macam orang gila :) Aminnnnn :* 

cettt , satu lagi ! aku janji aku akan mula kan hidup baru aku masa birthday aku nanti :) tak nak pk ape ape dah . Barang yang lepas jangan dikenang . kalau kenang jugak pok hang lah jawabnya :) hehe i'll try sayang :) wish me good luck okay . mehh kiss siket muahh pipi kiri muahh pipi kanan :*

ehem , rasanya setakat nie jer lah . aku pun tak tahu ape yang aku update :) hehe busann bhai -..- kay lah , aku blahh dulu . selamat membaca and Assalamuaaikum blogger :*

No comments:

Post a Comment