Saturday 27 October 2012

28/06/2012 - Our Memories ♥




Even kita dah putus, saya akan tetap ingat tarikh nie sampai bila bila sayang ;) Tarikh nie masa awak lamar saya untuk jadi couple awak kan sayang ? *ecehh baru couple . Ya Allah , kenapa baru sekarang ? Awak buta or pura pura tak nampak yang selama nie saya suka dekat awak Afik ? :/ Hmm

28/06/2012 - Masa nie sukan , saya lepak dengan membe membe saya . Tiba tiba saya nampak awak lambai lambai , saya ingat awak lambai lambai dekat orang lain . Saya buat derk jer lah takut saya perasan pulak kann . Pastu awak jerit nama saya , saya pergi dekat awak . Masa tuh dekat depan gerai ice blend mak Amir *ececeh tuh pun nak bagi tahu :p Haha saya suruh awak belanja saya , tapi masa tuh awak kata nak cakap something dekat saya dulu baru awak belanja . Saya punn okay jer lah sebab masa tuh dalam otak aku fikir kan ice blendd jer . Haha :D


Capital AH : Aku nak cakap something dekat kau boleh ? nanti aku belanja kau ice blendd :')
Aku : Okay , ape ?
Capital AH : Hmm kau nak couple dengan aku ?
Aku : Nak nak nak *aku fikir kau main main :(
Capital AH : Ish Ainun nie , betul betul lah .
Aku : Kau tak percaya aku ?
Capital AH : Tak -..-
Aku : Kalau kau tak percaya aku , kau pandang lah mata aku :(
Capital AH : *dia pandang betul mata aku . Okay aku percaya :)
Aku : Afik , betul nie ?
Capital AH : Ainun fikir kita main main ?
Aku : Hmmm Okay 
Capital AH : Hope kekal samapi bulan 12 or selama lamanya 
Aku : Bulan 12 jer ?
Capital AH : Dan selama lamanya :)


Awak , kenapa awak harus tipu saya dengan kata kata awak tuhh ? Saya sentiasa ingat kata kata awak yang akhir tuh . 'HOPE KEKAL SAMPAI BULAN 12 OR SELAMANYA' kenapa awak tak tunai kan janji awak ? Kenapa ? Kenapa awak tinggalkan saya ? Awak tinggalkan saya tanpa alasan dan sebab punn . Awak menghilang macam tuh jer . Dulu awak cakap awak tak nak tinggalkan saya . Sejak kedatangan awak dalam hidup saya dulu , hidup saya berubah . Saya gembira ada awak . Tapi sejak awak tinggalkan saya , hati saya hancur . Hidup saya tak tentu arah , macam orang gila di buat nya . Orang semua cakap saya lemah tanpa LELAKI , tapi bukan tuh sebab nya . Setiap hari saya cuba untuk lupa kan awak , tapi semakin saya lupa kan awak , semakin hari bayang bayang awak datang dalam ingatan saya . Saya tak boleh . Saya tak kuat , Hati saya berat sangat sebab saya terlalu SAYANG kan awak . Hmm :/

Kalau lah Doreamon tuhh wujud , saya nak pinjam mesin masa dia :/ sebab saya nak ulang balik kenangan saya dengan awak . Suka duka kita bersama . Tapi tak bolehh . Saya tahu benda tuh tak kan penah terjadi . hmm mungkin saya cuma bermimpi disiang hari . Setiap hari , saya tengok balik gambar gambar kita , gambar awak semua comel comel dan handsome . Senyum nampak gigi pulak tuhh macam Ahmad tomeyy *eh tiba tiba , marah gduttt karang . opss back to story , Hmm hati saya tenang sangat bila tengok gambar gambar awak . lagi lagi bila awak tersenyum riang . hmm saya bahagia sangatt :') Hati yang terluka nie , terubat bila tengok orang yang saya sayang bahagia dan tersenyum dengan orang lain . mungkin saya agak marah pada diri saya sebab tak boleh nak buat awak happy , tergelak macam orang gila . tapi tak pe , asal kan saya nampak semua tuhh pun dahh cukup bagi saya :)

-Afiq Hazwan Dzulkifli-  "Afik , aku nak mintak maaf kat kau kalau selama nie aku de buat salah . tapi sampai sekarang aku tak tahu kenapa kau tak nak tegur aku . Hina sangat ker aku nie sampai kau tak nak cakap dengan aku , Jijik sangat ker aku nie sampai pandang aku pun kau tak nakk kann sayang ? Hmm aku harap sangat  pintu hati kau terbuka untuk tegur aku suatu hari nanti . Aku nak kau tahu , aku tak kan pernah lupa kata kata kau :') AKU SAYANG KAU CAPITAL AH ♥ 



*Ainun , membe membe kau semua suruh kau lupa kan dia , asal lahh kau nie gila sangatt . hmmm *
Sorryy guyy , aku tak boleh . InsyaAllah satu hari nanti aku dapat lupa kan dia . biar lambat asal selamat :') thank habes kan masa baca story aku nie . bukan nya nak amek simpati or pape , just nak luah kan perasaan jer dekat sini selain berdoa kepada-Nya . k lahh bye :) Assalamualaikumm :*

No comments:

Post a Comment